.
Ecosense OÜ, registrikoodiga 12549369, aadress Soo 54, 10414 Tallinn (edaspidi Teenuse osutaja) ja Klient, kes vormistab e-poes www.ecotrade.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades oma isikuandmed (edaspidi Klient), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutuslepingu).
1. E-pood
E-pood www.ecotrade.ee (edaspidi E-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Kliendile.
2. Üldsätted
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Klienti.
3. Tooted
Kõik kuvatavad tooted ei pruugi alati laos olemas olla. Juhul, kui toode laos puudub ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega, kuid tavaliselt ei erine tegelikust tootest, kuna tegu on looduslike puhastusvahenditega, siis värv võib varjeeruda.
4. Hinnad
Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Toodetele lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.
Kui Teenuse osutaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
5. Ostu sooritamine
Klient valib E-poes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul "Lisa korvi". Ostukorv luuakse hetkest, kui on klikitud nupule "Lisa korvi", seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist, muuta korvi sisu või alustada tellimist.
Tellimuse vormistamiseks tuleb kõigepealt klikkida ostukorvis olevale nupule "Maksa", mis suunab edasi järgmisele, Tellimuse lehele.
Tellimuse lehel tuleb täita ära kontaktandmed, valida sobiv tarneviis ning vajutada nuppu "Maksa". Tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
"Maksa" nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab järgmisele lehele, kus on võimalik valida Makseviis. Kliendil on võimalik maksta järgnevate pankade kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay.
Peale klikkimist lingile "Maksa" suunatakse klient kas otse panka või Maksekeskusesse. Otse pangalingi kaudu tasudes tuleb jälgida vastava panga juhiseid. Tuleb kontrollida üle makseinfo ja seejärel kinnitada pangas makse. Pärast maksekorralduse kinnitamist tuleb vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde". Maksekeskuses tuleb märkida linnuke kasti "Olen tutvunud ja nõustun tingimustega" ja valida makse sooritamiseks sobiv pank, klikates vastava panga logole. Seejärel suunatakse otse panka, kus tuleb jälgida vastava panga juhiseid. Tuleb kontrollida üle makseinfo ja seejärel kinnitada pangas makse. Pärast maksekorralduse kinnitamist tuleb vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".
Ostukinnitus saadetakse Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
Arvega maksmine. Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile koheselt ettemaksuarve, mille alusel saab kauba eest tasuda. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse. Samuti on ettemaksuarves toodud Ecosense OÜ andmed ning pangakontod, kuhu saab makse sooritada. Kui Klient ei ole ettemaksuarvet Ecosense OÜ pangakontole tasunud 3 tööpäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb ecotrade.ee seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.
Ostukinnitus saadetakse Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
6. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
Tellimus toimetatakse kohale Eestis 2-5 tööpäevaga.
Toote tarnehinnad on välja toodud ostu sooritamise juures ja Klient valib endale sobiva tarneviisi ise.
Toote tarnimiseks kasutab Teenuse osutaja Itella SmartPOSTi pakiautomaadi teenust.
Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel.
7. Lepingust taganemine
Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama e-posti aadressile info@ecotrade.ee. Kirjas tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
Teenuse osutaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.
Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
8. Tagastusõigus ja kauba tagastamine
Kui kauba kättesaamisel selgub, et kaup ei vasta Kliendi ootustele või kaup ei sobi, siis on Kliendil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema kasutamata.
Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-posti aadressile info@ecotrade.ee
Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.
Tagastamisel kantakse kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul toote tagastamisest.
Raha kantakse tagasi samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
Klient kannab kauba tagastamisele kulud kuni 10 euro ulatuses vastavalt VÕS § 194 lg 4.
Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta e-poe Kasutamistingimustele toodud tingimustele, siis raha Kliendile ei tagastata ning tagastatud toode jääb E-poe omaniku juurde hoiule.
9. Vastutus ja vääramatu jõud
Teenuse osutaja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Teenuse osutaja ei vastuta kauba rikkumise eest kliendi süül, kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud kahjude eest ja kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.
Teenuse osutaja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
Teenuse osutaja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest Kliendile või transpordi ettevõttele.
10. Kasutamistingimused
Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
Ostu sooritamisel nõustub Klient, et on tutvunud Kasutajalepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.
11. Pretensioonide käsitlemise kord
Puudusega kauba korral on Kliendil õigus esitada Teenuse osutajale kaebus 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast.
Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Ekspertiisi teostab Teenuse osutaja või toote valmistanud ettevõte esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
Pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui Teenuse osutaja tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül.
12. Muud tingimused
Kõiki E-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus saadud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalselt infot. Teenuse osutaja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.
Kliendi ja Teenuse osutaja vahel seoses E-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Vaidluste ning käesolevas Kasutuslepingus mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
- nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
- kauba kohaletoimetamise aadress;
- pangakonto number;
- kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Ecosense OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Ecosense OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse Roller Äritarkvara OÜ serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
Kustutamine Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).
Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (KONTAKTANDMED). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).