Sooduspakkumised

  

 

Tagastamine ja turvaline tellimine

Ecosense OÜ, registrikoodiga 12549369, aadress Soo 54, 10414 Tallinn (edaspidi Teenuse osutaja) ja Klient, kes vormistab e-poes www.ecotrade.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades oma isikuandmed (edaspidi Klient), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutuslepingu).


1. E-pood

E-pood www.ecotrade.ee (edaspidi E-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Kliendile.


2. Üldsätted
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Klienti.


3. Tooted
Kõik kuvatavad tooted ei pruugi alati laos olemas olla. Juhul, kui toode laos puudub ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega, kuid tavaliselt ei erine tegelikust tootest, kuna tegu on looduslike puhastusvahenditega, siis värv võib varjeeruda.


4. Hinnad
Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Toodetele lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.
Kui Teenuse osutaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.


5. Ostu sooritamine
Klient valib E-poes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul "Lisa korvi". Ostukorv luuakse hetkest, kui on klikitud nupule "Lisa korvi", seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist, muuta korvi sisu või alustada tellimist.
Tellimuse vormistamiseks tuleb kõigepealt klikkida ostukorvis olevale nupule "Maksa", mis suunab edasi järgmisele, Tellimuse lehele.
Tellimuse lehel tuleb täita ära kontaktandmed, valida sobiv tarneviis ning vajutada nuppu "Maksa". Tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
"Maksa" nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab järgmisele lehele, kus on võimalik valida Makseviis. Kliendil on võimalik maksta järgnevate pankade kaudu: Swedbank, SEB pank, LHV pank, Nordea pank, Danske pank ja Krediidipank. 
Peale klikkimist lingile "Maksa" suunatakse klient kas otse panka  või Maksekeskusesse. Otse pangalingi kaudu tasudes  tuleb jälgida vastava panga juhiseid. Tuleb kontrollida üle makseinfo ja seejärel kinnitada pangas makse. Pärast maksekorralduse kinnitamist tuleb vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde". Maksekeskuses tuleb märkida linnuke kasti "Olen tutvunud ja nõustun tingimustega" ja valida makse sooritamiseks sobiv pank, klikates vastava panga logole. Seejärel suunatakse otse panka, kus tuleb jälgida vastava panga juhiseid. Tuleb kontrollida üle makseinfo ja seejärel kinnitada pangas makse. Pärast maksekorralduse kinnitamist tuleb vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".
Ostukinnitus saadetakse Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
Arvega maksmine. Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile koheselt ettemaksuarve, mille alusel saab kauba eest tasuda. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse. Samuti on ettemaksuarves toodud Ecosense OÜ andmed ning pangakontod, kuhu saab makse sooritada. Kui Klient ei ole ettemaksuarvet  Ecosense OÜ pangakontole tasunud 3 tööpäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb ecotrade.ee seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.
Ostukinnitus saadetakse Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.


6. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
Tellimus toimetatakse kohale Eestis 2-5 tööpäevaga.
Toote tarnehinnad on välja toodud ostu sooritamise juures ja Klient valib endale sobiva tarneviisi ise.
Toote tarnimiseks kasutab Teenuse osutaja Itella SmartPOSTi pakiautomaadi teenust.
Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel.


7. Lepingust taganemine
Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama e-posti aadressile info@ecotrade.ee. Kirjas tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
Teenuse osutaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.
Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.


8. Tagastusõigus ja kauba tagastamine
Kui kauba kättesaamisel selgub, et kaup ei vasta Kliendi ootustele või kaup ei sobi, siis on Kliendil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema kasutamata.
Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-posti aadressile info@ecotrade.ee
Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.
Tagastamisel kantakse kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul toote tagastamisest.
Raha kantakse tagasi samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
 Klient kannab kauba tagastamisele kulud kuni 10 euro ulatuses vastavalt VÕS § 194 lg 4.
Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta e-poe Kasutamistingimustele toodud tingimustele, siis raha Kliendile ei tagastata ning tagastatud toode jääb E-poe omaniku juurde hoiule.


9. Vastutus ja vääramatu jõud
Teenuse osutaja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Teenuse osutaja ei vastuta kauba rikkumise eest kliendi süül, kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud kahjude eest ja kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.
Teenuse osutaja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
Teenuse osutaja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest Kliendile või transpordi ettevõttele.


10. Kasutamistingimused
Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
Ostu sooritamisel nõustub Klient, et on tutvunud Kasutajalepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.


11. Pretensioonide käsitlemise kord
Puudusega kauba korral on Kliendil õigus esitada Teenuse osutajale kaebus 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast.
Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Ekspertiisi teostab Teenuse osutaja või toote valmistanud ettevõte esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
Pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui Teenuse osutaja tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül.


12. Muud tingimused
Kõiki E-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus saadud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalselt infot. Teenuse osutaja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.
Kliendi ja Teenuse osutaja vahel seoses E-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Vaidluste ning käesolevas Kasutuslepingus mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.