Kuidas osta ?

Ostujuhend
 
Ecotrade.ee e-poes on võimalik ostu sooritada nii registreerimata kui ka registreerunud kliendil. Kaup toimetatakse kohale üle Eesti.

Tellimuse vormistamine

Vali välja endale sobiv toode, vajuta nupule "Lisa korvi” ja toode lisatakse ostukorvi.
Seejärel on võimalik jätkata teiste toodetega tutvumist, nende lisamist ostukorvi, muuta korvi sisu või alustada maksmist.

Kauba eest tasumine


Kauba eest tasumiseks mine ostukorvi, mille leiad leheküljel paremal üleval servas korvi kujutisele vajutades.
Vajutades nupule “Maksa” suunatakse lehele, kus tuleb täita ära kontaktandmed ja valida endale sobiv tarneviis, valides rippmenüüst lähim Itella Smartposti pakiautomaat.

Pane tähele!

Kontaktandmete ja tarneviisi valimisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Kui oled täitnud vajalikud lahtrid ja kontrollinud andmed üle, siis vajuta maksmiseks nuppu “Maksa”, mis asub lehel all paremas nurgas.
Peale nupule “Maksa” vajutamist kuvatakse Makseviisid, kus on pankade loetelu, mille kaudu on võimalik tasuda. Tasuda on võimalik LHV ja SEB pangalingi, Maksekeskuse (Swedpank, Danske Bank, Krediidipank , Nordea pank) või arvega. 
Vali endale pank, mille kaudu soovid tasuda, selleks tuleb vajutada panga pildi juures olevat nuppu “Maksa”.
Peale klikkimist nupule "Maksa" suunatakse teid kas otse panka ( SEB pank, LHV pank) või Maksekeskusesse.

Kui sisened otse panka (LHV ja SEB korral), siis tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Kui tasud Maksekeskuse kaudu (Danske Bank, Krediidipank, Swedbank, Nordea pank), siis tuleb Maksekeskuses märkida linnuke kasti "Olen tutvunud ja nõustun tingimustega" ja vajutada vastava panga logole. Seejärel suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. 

Arvega maksmine

Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile koheselt ettemaksuarve, mille alusel saab kauba eest tasuda. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse. Samuti on ettemaksuarves toodud Ecosense OÜ andmed ning pangakontod, kuhu saab makse sooritada. Kui Klient ei ole ettemaksuarvet  Ecosense OÜ pangakontole tasunud 3 tööpäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb ecotrade.ee seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.

 
Ostukinnitus saadetakse esitatud e-posti aadressile.
 
Kohale toimetamine
 

Tellimus toimetatakse kohale Eestis 2-5 tööpäevaga, Itella SmartPosti vahendusel.
Kauba kohale jõudmisest soovitud Itella SmartPosti pakiautomaati, saadetakse paki saaja mobiitelefonile vastavasisuline SMS, milles on kirjas pakiautomaadi ukse avamise kood. Kauba kättesaamiseks tuleb minna pakiautomaadi juurde ja sisestada uksekood vastavalt pakiautomaadi puutetundliku ekraanil olevatele juhistele.

Kui soovite kaubale meie esindusse ise järele tulla, siis palun andke sellest e-maili või telefoni teel kindlasti ette teada.


Alates 30 € tellimusest transport üle Eesti tasuta.
 
Küsimuste korral võta ühendust:
tel: +372 50 99 545
e-post: info@ecotrade.ee